This blog post has moved to mozanunal.com

You should be redirected shortly, alternatively please click the following link

SimpleDSP: Gömülü Sistemler için DSP Kütühanesi
Herkese Merhabalar,
       Bu yazımda gömülü sistemler için yazdığım sayısal isaret isleme kütüphanesini tanıtacağım. Kütüphanenin tamamını "C" kullanarak ve harici bir kütüphaneye bağlı kalmadan yazmayı planlıyorum. Böylece diğer mikrokontolcülerde de rahatça kullanılabilecek. Hatta bilgisayar programlarında bile kolayca eklenip derlenebilecek şekilde projeyi tamamlamak istiyorum. Bu kütüphane kapsamında çözüm sağlamak istediğim konular şunlardır.

Ayrıca her fonksiyon için:
gibi kaynakları hazırlamayı planlıyorum. Proje tamamen açık kaynaklı olarak sürdürülecektir. Siz de github üzerinden projenin herhangi bir aşamasına katkıda bulunabilirsiniz. Projenin ismini "SimpleDSP" olarak seçtim. Çünkü yapmak istediğim olay Digital Signal Processing olayını gömülü ve gerçek zamanlı sistemlerde kolaylaştırmak ve projelerde basit bir şekilde eklenebilmesini sağlamak. Şu an itibariyle FFT ve ters FFT fonksiyonlarını yazdım arduino kütüphanesi haline getirdim ve örnek kodlarını oluşturdum. Bahsettiğim ayrıntılara aşağıdan ulaşabilirsiniz.
https://github.com/mozanunal/SimpleDSP/wiki/FFT-IFFT


Etiketler: , , , ,